21.7.08

Ancuontro de Bloggers II

Hoije pongo este abiso pa los más çtraídos. Boto-lo hoije por bias que manhana tamien ye feira no Naso i se por acauso algun lhebar las baquitas al toural ou fur a mercar ua calagouça para roçar silbas nalgun cerrado, cortina ou caleija, nun se çqueça de se anteirar nos fardos espindurados de los peones dal cabanhal, anroscados nun lhançól i cun muita mosca al redor! Esses són los que tenen la malzina pa las maleitas de dientes i de lhéngua anferrujados.
.
Buonas tardes
i buona suorte

6 comentários:

Tiégui disse...

Quando you bie isso parecie-me la birge... agora que me dou de cuonta ye un cacho de carne cun lhancol anriba...

Quies ber que mos apareciu ende la birge, nessa tue foto :D

Boieiro disse...

Buonas nuites

De que adega acabeste de salir?!?!

Abraços

Anónimo disse...

Mui buonos dies, Senhor Boeiro.

Yá mais de mil bezes penso acá para mi que tengo que ler cun mais tiempo i mais atentamente todos l que scribe neste site que acho mui mui antressante.
I l tiempo fui passando...
Solo hoije ye que acabei de ler l sou testo de 3 de Agosto que me ancantou i querie-lo dezir.
Depuis la curjidade lhebou-me a ler este comentairo de Tiegui que tamien nun cunheço mas que, segundo me parece, tamien yá chegou a bibir an França ou inda bibe (?) cumo ye l miu caso.
Ri-me mas fui porque tamien tube la mesma ampresson que el.
A la purmeira bista, l cacho de chicha cun un farrapo branco porriba que mos amostra nessa eimage de l Naso, Boeiro, tamien me pareciu... la eimage dua nuossa Senhora...!
Fui neçairo ber dues bezes i lhembrar-me que l Naso ye tamien para comer i beber.

Un die feliç para si i cun muita anspiraçon.

Ana Maria Fernandes

Anónimo disse...

Nun fiç las manipulaçones cumo debie de ser...
L'anónima sou you por acaso:
Ana Maria fernandes

Boieiro disse...

Buonos dies

Dius bos lo pague por la besita i cume l Naso tamien ye para comer i buer, alhá mos beremos.

Un abraço

Ana disse...

Mui buonas nuites, Boeiro, i oubrigada pula sue repuosta.

Inda stou an França i Pertual parece inda tan loinge!
Mas quien sabe ?
Yá notei la data de l 22 para l almuorço (l jantar cumo se diç an Mirandés) i tentarei you tamien star ne l Naso cun todos bós que gostais de falar Mirandés.
Parabienes por haber lançado la eideia i tomado la einiciatiba de lançar tamien l cumbite a todos neste buosso site.
Salude anton i Dius querga que si: que mos ancuntremos todos daqui a poucos dies nesse sítio que you por acaso pouco cunheço: l Naso.

Ana Maria