27.5.08

L Teçtamiento de l Galho I

Cume ya falemos l'outro die - i l pormetido ye debido - bamos antón hoije a ampeçar la publicaçón de l teçamiento de l Galho.
An muitas tierras de l Praino, ende pul més de Junho - an Cicuiro péç-me que era l die de San Juan - los garoticos de la scuola fazien ua preciçón pul pobo c'un galho nun andor todo anfitado que aspuis daban a la pursora / pursor.
Los de la quarta classe lhebaban l andor i un deilhes lie l teçtamiento a la selombra de la moreira bien an frente de la casa de la scuola. A mi inda me tocou lê-lo.
Esse teçtamiento an berso fui escrebido por Tiu Antonho Andreia i l que bos apresento ye la recuperaçón possible de l'oureginal, cunseguida por la sue nieta Aida.
1
Em geral peço atenção
À gente deste povoado
Queiram ouvir meus senhores
O testamento de um galo.

2
Vinde galos e galinhas
Escutai e atendei
Por razões desconhecidas
A que estado eu cheguei.

3
Hoje logo de manhã
Fui preso e fui vendido
E em horrível procição
Andam às voltas comigo.

4
Sem fazer mal a ninguém
Tratam-me com crueldade
E já ouvi dizer a alguém
Que me iam sacrificar.

5
Como os meus antecedentes
Vou a ser sacrificado
Por meninos negligentes
Que de mim não têm cuidado.

6
Acusam-me de escandaloso
E violador da castidade
De egoísta e vaidoso
E de dar vivas à liberdade.

7
Mas eu já assim encontrei
E assim hei-de deixar
A tradição é uma lei
Que todos devemos guardar.

8
Partidário do amor livre
Sempre o fui e hei-de ser
E assim quero seguir
Bem ou mal até morrer.

9
Ó meu Deus das zombarias
Vem valer-me nesta hora
E que a Deusa da justiça
Seja a minha protectora.
Cuntina
Buonas nuites
i buona suorte
.

1 comentário:

Anónimo disse...

Nun sabie que se fazie isso ende tamien !
Se nun m'anganho, nal Peis Basco tamien fazen isso... eigual cun garotos que fazen aquesse desfile cul tal animal, so qu'acho que nal fin matan l galho !