25.3.08

Tiu Bicente a la palha - finals de 60 - a la puorta de tiu Aldino


6 comentários:

Anónimo disse...

Quien... quien son las moças :p ?

Boieiro disse...

Las eitiquetas andican quien són.

Stube a mirar melhor e péç-me que la garotica al lhado de Lídia debe ser Zulmira. Di-me tu Zulmira se si sós ou nó.
Al garotico que stá cun Ana Maria nun l çcubro.

faustino.antao disse...

Se yá guataba de benir eiqui, por bias de ler, i de dezirdes que inda tubistes un patiente na Specisa.
Anton fago mais ua cunfisson.
Siempre gustei de retraticos bielhos, por séren ralos i porque ancuontro neilhes la berdade de l que éramos. Siempre que miro para un retrato d'agora çcunfio se nun stá untado.
Ls que poneis nun zmíten a naide, seia Zulmira, seia Ana Marie, seia tiu Bicente stan bien pimpones. Todos ls retratos i ls nomes son bien armanos als de to ls mirandeses/as que por ende se fazírun dantes.
Agora inda gusto mais d'acá benir.
Ls muis parabienes Boieiro

Boieiro disse...

Á Foustino! Tu nun te anculhas que al Balhe ye grande e dá para todo l mundo.
I essa Zulmira nun te diç nada? se calha stá casada c'un "Boubielho"! Ah que sí?
I Poulina, la que se casou por precuraçón (nos anhos 60) cun rapáç dende que staba no Canadá?
Anté tiu Cagón le fizo ua música!

Abraços

faustino.antao disse...

Dius te dé buonas tardes Boieiro.
Las mies çculpas de solo agora benir eiqui a dar repuosta.
Mas ye puodes saber porquei.
Porque Zulmira casada cun boubielho cuido que si sei quien ye. Diç-me se stá an Bergancia casada tamien cun Anton, a nun ser essa nun sei.
Yá Poulina i cun quien eilha casou (anhos 60) nun sei, tamien nun ancuontrei quien saba.
Solo tengo ua eideia nun será de la Speciosa?
Un abraço i anté qualquiera die.

Boieiro disse...

Essa si ye la mesma Zulmira.
Quanto a Paulina, you anganhei-me quando screbi. Quije dezir Augusta, armana de Poulina.
Fui Agusta la que se casou an Zenízio, por precuraçón. Al sou noibo fui de los purmeiros eimigrantes no Canadá.
Çculpas por l'anganho.
Abraços