5.9.08

La Cruç d'Ancança Lhobos II


Hoje fui "al balhe de baglina".

É para te dizer que conheci e passei muitas vezes pela "cruç d'alcança lhobos" ...
... A cruz era de pedra cinzenta escura ( o granito daquela zona é quase preto) e estava assente numa fraguita. No entanto, recordo-me que quando fizeram o rompimento da estrada que liga o Nazo a S. Martinho, possívelmente devido às obras, foi retirada. Também me recordo da avó me falar que a razão dessas cruzes era para assinalar a morte nesse local por acidente, e quase sempre um raio de forte trovoada. A avó dizia-me o nome dessas pessoas, mas como nessa altura eu tinha menos de seis anos não fixei nenhum ...
... Depois, poucas vezes passei no local, mas logo achei a falta da cruz, e sempre que ali passo parece-me que o local é outro.

Atento: L miu oubrigado a M. Lurdes Cordeiro. Este balhe tamien ye la tue casa.

Buonas nuites
i buona suorte

4 comentários:

AF disse...

Buonas nuites

Antressante: Andança Lhobos!
Puls bistos tamien se diç, l mais quemun, Alcança Lhobos.
Mas hai ua tierra an que l chamadeiro ye Aldança Lhobos, i esta cuido que será la forma [de ourige árabe] que le dou ourige a las outras bariantes.
Mas se las pessonas dízen ls nomes, ye porque stan todos bien, pus agora yá nin sequiera por alhá haberá lhobos, cuido you.

Un abraço Boieiro,
Amadeu

Boieiro disse...

Buonas nuites

Na cumbersa cun tiu Zidério:
- Aldança Lhobos ou Alcança Lhobos?
- Isso agora ye que you yá nun sei! you siempre l oubi chamar Ancança Lhobos ...
Al melhor son esses trés chamadeiros pal mesmo sítio, an tiempos zfrentes.

Abraços

Cicuirano disse...

tens que me dizer ode estava essa cruz e tens que tirar a foto da pedra da Beia Grande que acho que diz 1181

Boieiro disse...

Elói:
essa piedra está debaixo de la carrasqueira na ancruzelhada. Debe tener ua pedrica a tapar l buraco de la cruç i stá chena de mofo.
La de la Beia Grande nun sei adonde ye, ou al melhor bi-la an garoto i nun dou fé. tira-le tu un retrato i manda-lo ou publica-lo no blogue de tou armano.
Queda listo i retrata to las seinhas que bires, por amalucadas que pareçan.

Abraços